Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

15 Temmuz 2014 Salı

Budapeste -III-


Geçen hafta bugün şu saatlerde yollardaydım buraya gelmek için, bir hafta geçmiş ve bu demek ki geriye sadece bir haftam kalmış:/

Hafta sonu yine kendi başıma şehri keşfetme sevdasına düştüm; aslında Macar bir arkadaşımla buluşma planımı vardı kendini pek iyi hissetmediği için onu pazara erteledik ve be saat 4 suları kendimi sokağa attım; ders -ay burada ders olayı tezimi yazmaya çalışıyorum ve bunun için geldim aslında buraya-  çalışmaya çalışırkene Budapeste'de ünlü olan termal havuzlardan birine gideyim dedim; bir kaç şey okuduktan sonra Rıdas Baths 'a gitmeye karar verdim ve haritada yerini bulup yollara düştüm. Nedense şu ana dek hiç public transport kullanmadım, sadece havaalanından eve gelmek için kullamıştım. Hem yürürken etrafta bir dolu şey keşfediyorum;




Ara sokaklarda harika dükkanlar var ; özellikle benim için fazlasıyla ilham verici dükkanlar bunlar ; "art shop" diyola burda ama türkçeye çevirince bir garip oluyor, tam da benim de sahip olmak istediğim türden :) içeride çoğu zaman resim çekmek yasak ama bir kaçının dışından bir iki resim kopardım...



Ben yürü yürü yol bayağı uzadı sonra bir gittim Rudas'a kadın dedi kapadık, hafta sonları sekize kadar açıkmış, aslında saat daha sekiz değildi ama tabii almadılar, giriş 3300 forint, hafta içi giderseniz daha ucuzmuş, bu arada Rudas Baths Buda kısmında şehrin, Gellert Tepesinin hemen dibinde; tabiiki hemen foto koyuyorum buraya:)


                                                        bu köprüden çekilmiş hali..
Gellert Hill- net bir foto değil ama idare edin :)

sonrası Buda kısmından Chain Bridge'a kadar Tuna kıyısında yürüdüm , dönüşte de bol bol fotoğraf çektim; fotoğraflar için bkz. facebook Rengarenk sayfam

15.07.2014
Budapeste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder