Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

18 Temmuz 2014 Cuma

Budapeste -IV-

Sayılı gün çabuk geçer derler, merkezde son iki iş günüm, şehirde de çarşambayı saymazsak son dört günüm kaldı:(

Kalan günleri iyi değerlendirmeliyim derken bir yanda da tez için de ilerlemeliyim baskısı berbat.. Ama yine de birazdan ofisten çıkıp yeni yerler keşfetme planları yapıyorum.

Burası harika bir şehir; iki hafta bana kesinlikle yetmedi Budapeste için, tabii ki bunda hafta içi 9-5 çalışıyor olmamım da etkisi var ama eminim ki buraya daha uzun süreliğine geri geleceğim:)

Haftasonu için şöyle planlar yaptım; St. andre ye gidicem gene tek başıma bu kısmı sıkıcı :/ herkes çok güzel biryer olduğunu söylüyor, hem de yakın....

Sonra Buda Kalesine gitmedim henüz ve Hösök Tere'de yani Kahramanlar meydanının arkasındaki parkta bir pazar kuruluyormuş haftasonu, antika , eski şeyler satılıyormuş Balint dedi, severmişim bakalım merakla bekliyorum;)

Her öğlen yemek için yeni bir yer keşfediyorum burada çalışanlar ve stajyerler sayesinde ama maalesef son iki öğle molam  kaldı...

Her gittiğim restoranın adını hatırlamasam da ilk gün gittiğimiz ve ev yapımı makarnalar yapan yerin tiramisusu bir harika ki ben tiramisu sevmezdim buna bayıldım:d

**Bu arada facebook sayfasına bir dolu fotoğraf ekledim yenileri de gelecek

18 Temmuz 2014
Budapeşte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder