Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

11 Temmuz 2014 Cuma

Budapeşte'de 4. gün;




Dün yazamadım bir türlü, 2. günümün gecesinde etrafı biraz keşfetmek için yürüyüşe çıktım ve ev arkadaşımın tavsiyesi ile Heroes Square'e gittim. eve çok uzak değil ama ben gidene kadar hava karardığından parkın içlerine kadar gitmedim. Parkın içindeki göl muhteşem görünüyor, meydan ve meydanda ki anıtlar da ışıklandırmayla harikaydı, tabletim yanımda olmadığından şu an hiç foto yok ama tekrar gidicem merak etmeyin. Keşke fotoğraf makinemi bulabilmiş olsaydım gelmeden, o kocaman şeyi çıkarıp fotograf cekmek garip hissettiriyor:/

Bugün hava yine yağmurlu ve kapalı, dün açık ve güneşliydi, geçtiğimiz iki gün öğle yemeklerini diğer stajyerler ile yedim, gittiğimiz mekanlar çok güzel sevdim yani bir dolu fikir ediniyor insan:)

Bu foto da dün yemek yediğimiz yerden;



Dün merkezde 2. günümdü, iş çıkışı Sinan Abiyle birşeyler içmeye gittik, ülkeye dair sohbet o kadar karamsar bir havadaydı ki buraya iltica etsem mi diye düşünmüyor değilim:/


Sinan Abi'den ayrılınca yine kendimi sokaklara attım kesfetmek üzere, kaybolmadım ama haritayla aram pek iyi, etrafı öğrenmeye başladım;)

Bi baktım sonunda Tuna kıyısındayım inanılmaz görkemli köprüler var karşıya geçmek için bakınız;





Tam Buda 'ya geçiyordum ki yolun yarısında döndüm, hafta sonu bisikletle geçmeye karar verdim, çünkü devamlı yürüyorum ve evden ne kadar uzak olduğumu kestiremediğimden ve geriye yine yürüyerek döneceğimden geri döndüm köprünün yarısından, kilo vermek istemiyorum çünkü:)))

işte köprüden ve Tuna kıyısından fotolar sevgili okuyucular:)


11 Temmuz 2014
Budapeste

P.S. daha fazla foto için;
https://www.facebook.com/pages/Rengarenk/526353777454581?ref_type=bookmark




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder