Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

9 Temmuz 2014 Çarşamba

Budapeste'de 2. gün

Dün akşam üzeri vardım buraya, hava durumunu bile kontrol etimemişim, oyüzden biraz şaşkınlık yarattı, inanılmaz kapalı bir havada indi uçak ve yağmur yağıyordu bense tamamen yazlık kıyafetlerle dolu bir valizle gelmiştim.
Bugün 2. gün yine yağmur yağıyor, Sinan abinin dediğine göre bir kaç gün daha yağacakmış... - demek ki hala kontrol etmemişim.

Merkez'de ilk günüm. ( Avrupa Roman Hakları Merkezi) :) tezimi burada bitirmeyi planlamıştım bir ayda, ama maalesef iki hafta kalabileceğim:/
Yine de bu merkezde olmayı çok istemiştim;  stajdır, ziyarettir ve en sonunda burada çalışıyor olmak gibi kocaman , benim için kocaman bir hayalin ilk adımı olması sebebiyle önemli şu an burda olmak.

Bir diğer hayalim de ucundan gerçekleşti sayılır. o aslında ERRC de çalışmaktan daha da büyük bir hayal, hep eski yani eski derken tarihi bir evde, binada yaşamayı hayal ettim ve dün kalacağım adresi bulduğumda şaşkındım;
Yüksek tavanlı, girişinde bayıldığım sarı yeşil karoların olduğu bir bina burası:)

foto henüz çekmedim akşam eklerim :)

9 temmuz 2014
Budapeste:)

P.S. akşam eklendi:)

binanın girişindeki bayıldığım karolar;)


evimin girişi:)

                                                                binanın dıştan görünüşü


                                                              heryer eski bina dolu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder