Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

19 Mart 2012 Pazartesi

ordan, burdan, şurdan...

Merhaba sevgili okur yeni bir hayal kırıklığı sonrası yine karsınızdayım ne zamandır yazasım var gene birikti konular ya hayatım istemediğim bir şekilde “işten gel uyu uyan ve işe git” haline dönüşmeye başladı :(


 Haftada iki gün gittiğim diksiyon kursu geçen Cuma günü itibariyle son buldu. Yine bunu beklemiyordum kursa başlamadan önce ama kursa koşarak gittiğimi itiraf etmeliyim. Çok değerli insanlarla tanıştım ve gerçekten çok güzel sohbetler ettik bir çok konuda. Her birimize iş sonrası terapi gibi geliyordu o kurs bunu zaten sanırım her birimiz dillendirdik Cuma günü veda kouşmalarımızı yaparken.. Tabii görüşmeyi bırakmıcaz ve devam edeceğiz, kimbilir belki de toplu halde başka bir kursa başlarız sınıfça:) 


 Maalesef blog yarışmasında oylamanın bitimine iki gün kala havlu attım zira ilk ona girmem mümkün değildi ama sonra listeyi görünce bir baktım bir de yedek liste oluşturmuşlar beş adet blogun daha olduğu. İlk dördü oy sayısı olarak bayağı bir yukarlarda olsa da beşinci blog benden sadece birkaç oy yukarıdaydı ve hayattan yeni bir şey öğrendim son dakikaya kadar vazgeçmiceksin!!! Ne dediğinizi duyar gibiyim o yedek listede olsan ne olur ki? Zaten ilk ona giren arkadaşlar asla bu fırsatı tepmezler hadi bir şey oldu sıra yedek listeye geldi diyelim asla beşe kadar inmez bunu farkındayım zaten.. Ama blogumun tanıtımı için bulunmaz bir şanstı ne yazık ki kaçırdım. Aslında yarışmada halk oylamasına kalmak bile tanıtım için iyi oldu:) Napalım Hindistan hayalim yalan oldu – o da şimdilik – ama olaya iyi yanından bakmak lazım değil mi? 


  Hem demişler bir kapı kapanır biri açılır; belki Hindistan ile kıyaslanamayacak bir destinasyon ama Romanlarla ilgili bir eğitim için Makedonya’ya gidiyorum haftaya:)) Yaklaşık iki aydır buraya tıkıldığımı düşünürsek benim için bu bir haftalık ara gerçekten de ilaç gibi olacak. Şimdilik sıfır beklenti halinde beklesem de – beklenti yaratmama da hayattan aldığım derslerden biri ve çok önemli bir nokta bence- umuyorum ki güzel geçicek. Ayrıca bu da blogum için bir dolu yazı demek aynı zamanda:))


 Hafta sonu Hürriyet’in Cumartesi ekinde bir yazı okudum – maalesef hafta sonları tatil olan bir işte çalışmıyorum ve hafta sonları tembellik ve keyif yapıp gazete okuma lükslerim yok o yüzden eğer hafta sonları tatil yapan bir işte çalışıyorsanız lütfen bunun değerini bilin- Neyse konuma dönüyorum gazeteyi iş dönüşü serviste okuma fırsatı buldum. Bir kitaptan bahsediyor; ismi “a playlist can change your life” ; yapacağınız farklı müzik çalma listeleri ile farklı durumlar için kendinizi yönlendirebileceğinizden bahsediyormuş. Yazı da örnekler vererek , bunu anlatıyor; linki aşağıda yazının okumak isterseniz diye paylaşmak istedim.


 http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/20145176.asp


19 mart 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder