Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

8 Nisan 2011 Cuma

şefocan ile büşücan yollarda -III-

6 Temmuz 2009- Pazartesi
08:10
Kalimera Thessaloniki:) Sonunda Atina'dan kurtulduk. Uyumaktan ve ayılamamaktan dolayı ne Larissa'da ne de trende birşey yazamadım..nasıl da uyumuşum trende , Şefocan da hiç uyuyamamış yazıkk...oysa onun o muhteşem göbeği nasıl da kocaman bir yastık oldu bana:P
Şu an Lipton poşet çayımı yudumlayıp , ikram bisküvimi yerken kendimi evimde gibi hissediyorum..Burası aynen memleket gibi , yani öyle hissettiriyor bana .... Tren garındayız, birazdan otogara gideceğiz yola doğru koyulmak için..Ama cebimizde kalanson eurolar bizi köye kadar ulaştırabilecek mi emin değiliz:S Allah kerim...

10:49
Otobüsteyiz..Adirea 'ya gidiyoruz.Yunan , Bulgar, Sırp, Boşnak ve İspanyol arkadaşlarımızla tanıştık; yol yaklaşık bir buçuk saat sürecek sonra da otobüs değiştirip son durağımız Orma'ya gideceğiz. Şimdiye kadar ki tanıştıklarımız tatlı şeker insanlar , bakalım nasıl geçecek , meraktayız..

13:17
Yine beklemedeyiz ..Yol boyunca yine uyudum..Sanırım otele varana kadar bütün uyku ihtiyacımı gidermiş olacağım..Saat 2 de Orma otobüsüne de binince bu uzun yolculuk bitecek diye düşünüyorum..Çok acıktım..Garibim Şefik de yorgunluktan ölecek..uyuyamadı yaa:/

18:15
ORMAAA!! Finalmente! Orma'dayız..dört yanı yemyeşil dağlarla çevrili Orma bukadar sıcağın üzerine yumuşak bir yağmurla karşıladı bizi:) Kaldığımız yerin yanıbaşında akan dere şırıltısı da her daim bizimle. Daha köyü gezmeye vakit bulamadık.Birkaç isim öğreneme ve takım olma oyunundan sonra free time:D Çok açım yine; yemeği ve cacikiyi sabırsızlıkla bekliyorum o yüzden boş vaktimde etrafı dolaşmaya çıkmadım..eee aç ayı oynamaz !!

7 Temmuz 2009- Salı

01:51
Normalde 8 temmuz oldu ama ben 7 temmuzun aktarımını yapacağım diye öyle yazmışım..Program bugün başladı,,Eğlenceliydi ve yorucu tabii..İnanılmaz bir iştahla devamlı yiyorum..Sabah tartıldığımda 44.4 iken az önce tartıldığım da 46.2 çıktım ..Şaka!! bir günde okadar değişemez değil mi? aqma memnumun bu halimden :) Köy meydanından yeni döndük , kültürlerarası gece vardı..eh işte fena değildi idare eder:/ Mükemmelliyetçi olma Büşücan hadi ama ..Pame pame:) ve kalinikta i need to sleep :)

9 Temmuz 2009

12:10
Yoğun bir program, hep beraberiz devamlı bir şeyler yapıyoruz, her şey yolunda.. En güzeli inanılmaz bir iştahla durmadan bir şeyler yiyorum ve kilo alıyorum..Nazar değmesin! Kötü olan devamlı uykulu modda olmam :S
Dün gece izlediğimiz filmi yarım bırakıp, kaynağa yüzmeye gittik ve tek kelime ile muhteşemdi! Yaklaşık 45 dakikada vardık yürüyerek , uzun mesafe  ama değdi. Tam bir doğa harikası..Şelalenin bir yanından sıcak su akarken diğer yandan buz gibi su akıyor.Sıcak olan fazla derin olmayan hatta yüzmekte zorlanacağınız kadar sığ olan küçük doğal bir havuzda toplanıyor..Ve inanılmaz rahatlatıcı..oraya vardığımızda saat 00.00 dı her yer karanlık , etraf yemyeşil ve sıcak suyun içindesin :) Anlatması zor gerçekten, o yüzden anlatılmaz , yaşanır!!

13 Temmuz 2009-Pazartesi

08:36
İstanbul-Selanik dostlukekspresinden sevgilerle..Sonunda Türk topraklarındayız; yolculukta son durak..Sonra Şefocan ve Büşücan ayrılıp kendi yollarına koyulacaklar.Evet uzun zamandır yazamadım ama genel anlamıyla güzeldi herşey ..Dün arkadaşlarla vedalaştıktan sonra Selanik sokaklarına attık kendimizi..Aynı İzmirdeymişcesine deniz kıyısında gezindik, döner yedik falan..Pazar olduğu için günlerden etrafta açık tek bir market bile bulmak mümkün değil nasıl da keyiflerine düşkün adamlar ...
Sonra yolculuk...Yol boyunca gene uyudugum için ben , yazacak fazla birşey yok yolculuğpa dair,,uyumadan önce bir ara "milk" filmini izledik okadar..
Bir saat içinde Sirkeci Tren Garında oluruz heralde sonra dediğim gibi herkes kendi evine ; ben Tekirdağa, Şefik de Balıkesire:)

Başka yol hikayelerinde buluşmak üzere,,esen kalın efendim:)