Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

2 Şubat 2011 Çarşamba

italya günlükleri 4..

18.30

Ölüyorum yorgunluktan..Zaman ne hızlı geçiyor ve biz yetişemiyoruz..Ne yazık!! Pisa’da yazmaya zaman bulamadım ve etrafın tadına varamadım bile hediyelik eşya telaşından:S Hayat böyle hep koşturmaca içinde mi geçmek zorunda? Gerçi sakin olunca da sıkılıyor insan ya da ben öleyim sadece bilmiyorum….

Pisa’ya gelince çok güzeldi. Bütün binalar tarihi tam sevdiğim gibi ve etraf yine turist kaynıyor, tahmin edersiniz ki bir dolu hediyelik eşya dükkanı var İtalyan satıcılar inanılmaz kabalar; rahatla bir şey bakıp alamıyorsun bir karış surat:/ nerede bizim misafirperver insanlarımız, mesela doğu ülkelerinden de çok satıcı var Pakistanlı Hintli vs… onlar iletişim kurmak ve pazarlık yapmak çok daha kolay …

İtalyan mutfağına dair de birkaç bir şey söylemek isterim; bence çorba işine hiç girmemeliler, değişik karman çorman pilavlar da yapmasınlar mümkünse, mesela dün öğle yemeğinde “içinde ne ararsan bulursun pilavı” yedik:P Bu ismi özge verdi ve pilav ismini sonuna kadar hak ediyor..Tabii ki makarna ve pizzaya bir şey demiyorum.Zaten daha fazlasını da deneyimlemedim henüz..O da EVS yaparken olacak inşallahJ Joe ya EVS imi mutfakta gastronomi üzerine yapabileceğimi söyledim.

Şimdi kampa geri dönüyoruz, trendeyiz, akşam da kasabada  belediyenin organize edeceği bir akşam yemeği yiyeceğiz ve bölgenin şaraplarını tadacağız..
Aaa ben bir de yarın sabah elmalı tarçınlı kek yapacağım, umarım vakit bulabilirim olmadı öbür gün yaparız artk;)

22 Eylül 2009
19:45

Uzun zamandır yazmıyorum ihmal ettim sevgili defterimi ..Projenin son günü ..Bu gece –aslında gece olmuyor- bu sabah 4 te ayrılcağız kamptan Türkiye , Litvanya ve İspanya grubu olarak..Yarın on gibi Milano’da olacağız..

Burdan öğrendiğim bir şey daha var ; 11 günlük Exchange yapmıcaksın, 50 kişi hiç olmayacaksın, 10 ülke de …Her proje bir deneyim , hayatta her daim bir şeyler öğreniyorsun ve ben bunu seviyorum.. Yine yeni arkadaşlar , yeni kontaklar , yeni kelimeler, yeni diller, yeni yerler..Bir dolu şey işte! Bu işi seviyorum..Zaten 50 kişinin hepsiyle kanka olsan bence bu süper bir şey olmazdı..Her projeden 3-4 kişi kalsa sana ,değerli arkadaşlar , yakın dostlar yeter değil mi?

Ha ne diyordum ? 11 günlük Exchange  yapmıcaksın..son günlerde insanlar fazla yoruldu ve verim inanılmaz düştü.. O zaman en iyisi 9 gün bir günü varış, bir günü ayrılış ; yedi aktivite günü..en fazla 6-7 ülke …şimdiden bazı ülkeleri eledim bile, aslında ülkeden ziyade ortak demek daha doğru olur, ayrımcılık yaptığımız düşünülmesin,, eledim diyorum çünkü “Critical Mess 2 “ yi yazmak istiyorum türkiye’ye dönünce , bakalım dönüşte göreceğiz neler olcak?
Farkedildiği üzere yazma performansımda bir düşü var , sanırım artık eve dönme vakti.Yerını Milano’da geçirdikten sonra akşam İmpo’nun evinde kalacağız ve sabaha karşı İmpo bizi havaalanına bırakacak..Böylece İtalya macerası sona erecek…

25 Eylül 2009 Cuma
12:46

İstanbul’dan merhaba , ülke topraklarından ..italya macerası biter ve yenileri başlar ; yeni yollar, yeni insanlar, yeni yeni şeyler işte , nasıl doldurmak isterseniz içini…Cebimizde yorgunluk, yeni arkadaşlar ,yeni anılar ve deneyimlerle ayrıldık İtalya’dan ,yeniden döneceğime emin olarak..Kader kısmet tabii bu işler belli olmaz ama en azından öyle umuyorum diyelim bu ön ziyaretti sadece;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder