Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

10 Temmuz 2015 Cuma

Başlık Bulamadım -III-

En son İzmir'e Melikenin düğününe giderken yazmıştım sanırım sonra yenilgimden dolayı ses çıkarmamışım;

Gelinin çiçeğini kapamadım ya :(((( ama hile vardı gelin bize döndü ve çiceği en yakin arkadaşının kucağına bırakıverdi... Neyse dedim Büşra üzülme yenilmiş sayılmazsın, iki hafta sonra da Tekirdağ'da düğün var o da senin yakın arkadaşın hıh!!

Velhasıl kelam öyle olmadı; ben geçen cuma akşamı Adana'dan ucağa bindiğimde hiç bişeyim yoktu. Acık uykum gelmişti o kadar,  uyumuşum uçakta bir uyandım ki yanıyorum, uçak da hava trafiğinden dolayı havada dolanıp duruyor inemiyor bir türlü bekle bekle daral geldi bana... Sonra bi indim ağrı ateş halsizlik önce kendimi esenlere sonra da Tekirdağ'a eve nasıl attım bilemiyorum :( sonraki günlerin özeti acil servis ..
Birdenbire o hale nasil geldim bilmiyorum ama tam bir haftadir hastayım :( oysa ne zamandir gidemiyordum evime ve topu topu iki günüm vardi ve gene yakin bir arkadaşın düğünü vasıtasıyla gittigimden vaktimin çoğu düğün yüzünden harcanacaktı ve kimseyi goremicektim . Ben buna yanarken kendimi acilde ateşten yanar halde bulmak hoş olmadı tabii.
Düğünde noldu çiceği kim kaptı hiç bir fikrim yok tabi tahmin edersiniz...

Ay ben böyle boş boş düğün muhabbeti yapınca pek bir düğün meraklısı gibi mi duruyorum bilmem ama öyle degilim valla bak!

Sadece yakin arkadaşlarımın düğünlerine gittiğimden ve düğün sezonu açıldığından konu böyle denk geldi, çiçek kapma olayıyla da eğleniyorum iste. Ama diğer yandan şu an trendeyim ve Adana'ya başka bir arkadaşımın düğününe gidiyorum o da ayrı :D Yeminlen düğün turizmi diye birşey oluştu yavv...

Neyse bu yazıların amacı ben Mersin'e nasıl neden geldimdi değil mi ?
Nerede kaldım diye düşünüyorum...galiba en son 2014 yazı ben Macaristan!a gittiydim, Macaristanla ilgili yazılarımı gene blogumda bulabilirsiniz onu geçiyorum o yüzden.

Ben döndüm hemen ertesi günü işbaşı yaptım Belediyede, ama ortalık karışık. Başkan bizi proje ofisi kurcam diye aldı ama ben Macaristan'dayken yazı işlerinden aramışlardı. Gittim sordum proje ofisinden kimsenin haberi yok yazı işleri müdürü de beni önceki belediyeden tanıyor pek şirin davrandı baştan dediler sen bizimle çalışcan.. pardon dedim ben yazı islerinde ne yapcam peki?  benim vizyonum başka.. Dümdük demedim tabi içimden dedim onlara da he he siz öyle sanın dedim ay yok bunu da içimden dedim:D Tamam dedim oturdum bi kenara, ofiste 2 stajyer, 4 kadın bir erkek var müdür dışında ve müdür Allahım yine kadın ve yine sorunlu:/   Çilem bitmiyor kardesss :(

Tabi öyle otur otur olmuyor göze batıyorsun bir iki gün geçti ben proje ofisinde çalışacak diğer iki arkadaşı bulmaya çalışıyorum, sevgili müdürcüğüm dedi ki Büşra'ya da bir şeyler gösterin yavaştan işi öğrensin, stajyerlere dosya bulmada yardim ediyorum falan, olduuu ozaman teyzeeee beni taşerondan alırken ar-ge diye bi bölüm yok deyi öyle yazi işlerine yazivemişler ama ben burada çalışmayacağım sana bunu kim söleyecek acaba?

Ama ben hiç bir şey demedim belgelerimi topladım verdim falan bir gün sonra bir gün telefon geldi beni zabıtaya cağırdılar. Haydaa noluyo benim zabıtayla ne işim var diye tırsa tırsa gittim bari yazı işlerinde kalaydım o daha masum kağıt işi :((


Bir gittim başkan orda yardimcisi ile Macaristan'dan geldiğimden beri ilk kez karşılaşıyoruz. Hoşgeldin falan dedi ayaküstü konuşuldu iste dedim beni çağırmışlar buraya hayırdır? 



Merak konusu değil mi onu da bir sonraki yazıda yazayım madem:)

13 Haziran 2015
Trende; Mersin - ,Adana arası biryerlerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder