Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

15 Haziran 2015 Pazartesi

başlık bulamadım - II-

Mersin'e taşınırken İzmir'e daha sık gidip gelebilirim diye düşünmüştüm.  Nedense İzmir - Tekirdag arası mersin İzmir arasından daha uzunmuş gibi düşünmüştüm ve bunu nasıl bir susaklıksa hiç araştırma gereği duymamışım. Acı gerçekle mersine geldikten sonra yüzleştim:( 

Otobüsle İzmir yolu bayağı bir uzundu ve uçakla git gel de o kadar ucuz değil :(  Hem Tekirdağ'a da her ay bir kere gider gelirim diyordum ki o da gerçeklesmiyor maalesef... İzmir'e bir toplantı için gitmiştik 15 ocakta iste bir de simdi 22 mayıs gidiyorum Meloş'un düğünü için..
Ay evett bu da baska bir konu düğün sezonu acildi,  müjdemiz olsun (!)

Artık düğünler için bol bol seyahat ederiz yaz boyunca ; ben ki dünya kadar arkadaşım evlendi, bir postası coktannn ilk çocuklarını doğurdu bile ,, iste geriye kalan bir kaçını da bu yaz evercez inşallah.. Kimseler kalmıcak ohh ne guzel:)))

Neyse canm benim de bir iki yıldır en buyuk hobim gelinin çiçeğini kapıp o hikayenin yalan olduğunu cümle aleme ispat etmek zaten ;) sadece geçen sene bes altı kere gelin çiçeği kaptim öyle diyim :)

Tabiiki izmirdeki de benim olacak burdan Ece'ye selam olsun resmen kapışıyoruz hatunla, geyik oluyor eğleniyoruz işte...

Neyse bir onceki yazi yerel secimlerde kaldıydım değil mi bu kadar geyik sonrası konumuza donelim ki neler oldu da ben Mersin'e geldim onu yazayım...

Yerel secimler sonrasi yani mart 2015 seçimleri burada söz konusu olan;
Belediyeden çıkarılan kıçı kırık pis taşeronlar acaba ne zaman geri alınırız diye düşüne dursunlar, 
tabiisii tanıdığı olanlar yada seçim öncesi partide kendini paralayan gençlik kollarındaki arkadaşlar, onun şusu bunun busu derken bir dolu eleman alındı içeri, ama bize ses yok, bekledik sorduk bekledik sorduk oldu sana  aylardan temmuz.. Ben ümidi kesmişim, biletimi almışım bari tezimi bitirem deyip ertesi gün yollara düşecem Budapeşte'ye doğru,  burada bir ara vererek tez konumun Avrupa'da azınlık olarak Romanlar olduğunu ve Budapeşte'ye de Avrupa Roman Hakları merkezine basvurduğumu study visit için ve kabul aldığımı söylemem gerek, bir ay kalcaktım biraz teze odaklanırım,  kaynak bakarım, insanlarla konuşur, fikir alırım dediydim...  Hem orayı çok istemiştim staj için de Roman değilim diye masraflarını karşılayamayız demişlerdi :(  Ben de bir aylık para anca biriktirdim kendime, uçak biletlerini almıştım iste gidiyordum ki belediyeden aradılar; başkan sizinle görüşecek diye; eyvah dedim tam zamanı :(

Bir gun sonra arasalar yokum ha iyi denk geldi,  neyse başkanla konuştuk, iyi kafa adam görüşme iyi geçti,  kurduğu cümleler hoşuma gitti , daha önce bu makamlardan duymadığım şeyler söyledi, Romanlarla ilgili bir şeyler yapabileceğimi hissettim mutlu oldum:) dedim bu adamda iş var :) demez mi yarın gel başla diye eyvahhhlar olsun dedim olmaz ben gidiyor Budapeşte'ye yarın bu bu sebeple diye, işte o an gönlümü ilk fethedişi oldu, tamam git ama 15 gün kal bir ay çok uzun dedi, hem işe aldı hem izin verdi yani :)) devamı sonra...


22 mayıs 2015 
Mersin - Adana yolu sonrası İzmirrrr:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder