Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

27 Ocak 2014 Pazartesi

kötü oyun nasıl olur?

Bir yandan diyorum ki ben kim tiyatro üzerine yazmak kim hani ayıp olur mu üstadlara diyorum; ama bu akşam zamanımı harcadığım o şeyin -tiyatro demek ayıp mı olurdu acaba?- bir üstadın elinden çıkmış olması ne kadar acı verici:(

Nerede izlediğimi, oyuncuları ve oyunun adını paylaşmayacağım, tabii k ortada bir emek var ama kendimi gerçekten berbat hissediyorum şu an..
Evet zamanımı harcadım ama berbat hissetme sebeplerim için de sanırım bu en hafifi. Ortada doğru düzgün işlenen bir konu zaten yok, sahnede bir ekran, facebooktan alınmış komik videolar gösterilip duruyor, sonra hükümete ve gündeme 3-5 laf çarpıştırılıp bol bol alkış alınıyor, bir de tabii salondaki Atatürk resmine bir kaç bakış alkışı çosturuyor al sana bol alkışlı bir oyun. Eleştirdiğim şey hükümete laf çarpması ya da Atatürk ile ilgili bir şey söylemesi değil ama oynadığın oyunun konusu içinde sırf alkış alcam diye bunları kullanman. sonra iki değerli tiyatro oyuncusu konuk onlar biraz sahnede görünüyor ve dert yanıyorlar laf sokuyorlar falan filan...
Sonra bir şarkı patlatıyor yine oyunla hiç bir alakası olmayıp tamamen insanların vatanseverliğine oynayan, ilginçti ya çok ilginçti gerçekten ve ben salonu terketmemek için kendimi zor tuttum:/

Oyunun zaten önemli bir kısmını o iğrenç videolar berbat şarkılar ve seyirciyi gereksiz bir nedenle sahneye çıkarıp vakit doldurmakla geçirdiler.

Ama benim sanırım yok artık dediğim nokta iki başrol oyuncusunun siyah gözlük takıp sahnede gangam şarkısı çalaraktan tepinmeleri oldu. Oyunun konusu- bir evli çiftten bahsediyordu güya- nereye bağlandı derseniz pek biyere bağlanamadı sonda da bayağı bir saçmaladılar evlenin evlenin diye...

Tabii bir de seyirci olayı var bir böyle bir oyuna ki oldukça argo tabir kullanıldı sen nasıl bacak kadar çocuklarını getirirsin? Hele en öne 4 yada 5 yaşındaki kızıyla oturan ve beş dk da bir çocuguyla salondan çıkıp geri gelen anne modelini kutlamak istiyorum. Bir de yine en önde oturup oyun ortasında ayağa kalkıp telefonu salonda açan teyzem dışarı çıkmadan da konuşmaya başladı gitti geldi sahnenin tam önüü :S tebriklerimden biri de ona gelsin bu akşam...

ama en çok canımı yakan beni üzen şey tüm bu olanlardan salonda sadece benim rahatsız olmam... Napmalıyım? Uzaya falan mı taşınsam?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder