Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

3 Nisan 2011 Pazar

şefocan ile büşücan yollarda:)

hehehe abican ne diyecek bu yazdıklarıma bilmem ama onunla 2009 senesinde yaptığımız yunanistan yolculuğunda yazdığım günlükleri buldum:)
saat saat yazmışım hem de, bazen geyik falan da yapmışım,  bol bol fotograf ile de süsler isem ortaya komik bir günce çıkar diye umuyorum...
Bir eğitim kursuna gidiyorduk, ben bir önceki sene gibi eziyetli bir yolculuk olsun istemediğimden - eziyetli dediğime bakmayın onu da yazacağım bir ara, güzeldi- istanbul'dan trenle direkt selanik'e gideriz diye ummuştum ama Şefocan ilk defa gittiğinden geçen seneki rotayı takip etmek istedi,,eee abican isterse boynumuz kıldan ince karşı çıkmaz olmaz:D


hadi bakalım sayın okuyucular sizinle daha önce yatmışmıydık? :P şaka şaka göndermeyi anlayan anlıcak :D iyi okumalar:d


4 Temmuz 2009:
Saat 14:00
İzmir- Hatay üç kuyular terminalinden yola çıktık. Çeşme'de Kumrucu Şevki' de ben kumrumu yedikten ,Şefik de portakal suyunu içtikten sonra epey zorlu bir yürüyüşün ardından limana vardık.


Saat 18:05
Şu an Sakız feribotunda yola çıkmış bulunmaktayız ve ben bu satırlarıkağıda dökmekteyim. Yükümüz epeyce ağır..Geçen seneye inat maksimum az eşya alacağım diye inat ettim ama gel gör ki Türk masası için bir ton şey almak zorunda kaldık; lokumlar, nazar boncukları, rakı, Türkiye tanıtım broşürleri derken şu an sırtım ve kollarım ağrımakta ki daha yolun başındayız:S Hava felaket rüzgarlı, saç baş darmadağın diğer yandan da sıcak...


Saat 18:51
Kara göründüüü!! Zaten hep görünüyordu da - çeşme sakız arası ne ki yüzme mesafesi- öyle yazasım geldi:D


19:13
Gavur ellerdeyiz, Şefocan pasaport kontrolünde onu bekliyorum sonra da Sakız'da gezintiye çıkacağız..


20:45
Şefoyla garibanlar misali kaldırım taşlarına tünemiş şu şiiri yazmaktayız:
Ne olurdu bizde AB üyesi olsak
Vizesiz gezseki euro kullansak...


Zira bilimum hediyelik eşyalarımızı almış bulunmaktayız. Sakız likörü, sakız, magnet vs.. Bu sebepten ötürü eurolarımız tükenmekte:( Bir de bunun bizim paramızın neredeyse iki katı olması içimizi acıtmakta:( Bu kadar gariban felsefesi yeter gemide görüşürüzzzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder