Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

14 Kasım 2016 Pazartesi

Memlekete Dönüş -I-


Mersin'de geçirdiğim on bir ayda yazamadım ya neden bir türlü Mersin'e geldiğimi, orada ne yaptığımı... Aslında hissediyordum sanki ben konuyu Mersin'e getiremeden oradan ayrılacaktım..

Abdala malum oldu mu desem ne desem bilemedim ama Mersin'de geçirdiğim 11 ay sonrası 25 Kasım günü yani doğum günümde oradan ayrılmış bulunuyorum. Farkettim ki neredeyse tam bir yıl önce yazmışım son yazımı bloga, sonrası sanırım çok hızlı, çok yoğun ve stresli idi...

Kısaca ozaman Tekirdağ'dan ayrılışım, Mersin'de neler yaptığım ve sonrasını yazmaya çalışayım bakalım kısa olacak mı becrebilecek miyim bitirmeyi..

Tekirdağ'da Belediye'de bir süre heveslendim ve umutlandım Romanlarla ilgili birşeyler yapabileceğime dair, ama bir süre sonra boşa kürek çektiğimi beni oyaladıklarını farkettim.. Bir dolu nefret söylemi de cabası :( Ve bir dolu insanla mücadele, Belediye ve kurumlar içerisinde tabii... Mahallede bir etüd evi açılsın çok istemiştim, Roman çocuklar için... Hep Mersin'deki o etüd evi örneğini duyuyorduk Hacer Abla'dan ve bir benzeri neden burda olmasın demiştik. Okullarla görüştük, Halk Eğitim ve Milli Eğitim Müdürlüğü ile Belediye Başkanına rapor yazdım hazırladım, mahhaleye defalarca gittim geldim bir başıma...Sonra bir baktım ki oyalanıyorum, kandırılıyorum birşey yapmak istemiyorlar gerçekten, samimi değiller... Ben de bıraktım... işi bıraktım ve Mersin'e taşındım.

Mersin'den bir iş teklifi aldım , Romanlarla çalışmak için.. Zor bir karardı çünkü daha önce sadece bir kere gittiğim, hiç kimseyi tanımadığım bir şehir, Tekirdağ'a çok uzak, çok sık gidip gelemem, yaşayacağım yer herkesin kabul etmeyeceği koşullarda ve bir çok insanın güvenli bulmayacağı bir bölgede... Neyse ki öyle önyargılarım yok.. Şimdi geriye dönüp bakınca fazla cesur bir karar olduğunu düşünüyorum o ayrı.. Ama gittiğime pişman değilim.  
------

Bu yazıyı ne zaman yazmaya başladım bilmiyorum ama tamamlayıp yayınlayamamışım oyüzden şimdi burda kesip devamını güncel tarihle yazmak daha iyi olacak sanırım

14 Kasım 2016 şu an ve Tekirdağ'a gelişim neredeyse 12 ay oldu, şaka gibi bu yazıyı bile bir sene dolmadan bitirememişim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder