Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

5 Nisan 2012 Perşembe

makedonya yolları taştan;)

"İlginç bir yolculuk olacağı daha Tekirdağ'da belli olmuştu, ilk dakikada  otobüsü kaçırdım...." ( Varol, Görkem; 2012, 24 Mart)

Bu alıntı ile başlıyorum yazıma ve tezini yazan etik bir yüksek lisans öğrencisi olaraktan ben tabii ki alıntı yapıyorsam, sahibini de paylaşıyorum:)))

Valla dediydim makedonya'yı yazmaya başlamadan CapeTown hikayelerini bitirmeliyim diye ama maalesef olmadı :/ O yüzden sevgili okur yavaş yavaş takip ediceksiniz Capetown yazılarını üzgünüm, sanırım bir süre daha böyle gidecek.

Makedonya'ya Avrupa Konseyi'nin desteklediği bir eğitim için gittim, 24 mart 2012 de Tekirdağ'da başlayan yolculuğum 2 Nisan sabahı yine Tekirdağ'da son buldu. Eğitimin konusu Roman gençliğinin gençlik politikalarındaki yeri idi. Türkiye'de gençlik politikalarından bile bahsedemezken gel de Roman gençliğini temsil et Makedonya'da hem de 3 gaco olarak, pardon 1 gaco 2 gaci:)

Durum içler acısı tabi, eğitime gidecek ingilizce bilen Roman bile bulamamışlar Türkiye'den , acil birşeyler yapmak lazım ama ne?

Yazı birden gezi yazısından başka yöne kaydı değil mi ? Geziyi yazacak vaktimiz de olur elbet, merak eylemeyin!!

Zaten eğitimde de Roman ve Roman olmayan ( Gaco- Gaci) gençler olarak bunları konuştuk ve tartıştık. En azından Makedonya'dan, Arnavutluktan ingilizce bilen üniversite bitirmiş Roman katılımcılar vardı. Bu Romanların temsiliyeti açısından olumlu ve sevindirici bir nokta:))

Valla öyle bir gaza geldim ki eğitimde, yaptığım işi bırakıp aydoğdu'daki derneğe gidip çalışmaya başlayasım var, onlarca yeni fikir artı zaten elimde olan proje fikirleri derken süper işler çıkartırız bence:)

Hatta bir aralar belediye bir roman ofisi açsa da başına beni koysa biz de kardeş kardeş bir dolu iş çıkarırdık ortaya , ne de olsa o kadar Roman vatandaşı var burada demi ama hayatta akıllarına gelmez , belediye zaten beni ve cv mi pek sallamadı ya neyse :(

Maalesef şu an para kazanmak zorundayım ama yine de bir adımla başlıcaz, yıllardır kabul ettiremediğim "Romantika"  isimli projem için- sayısını unuttum ama- gene başvuracağım, bu sefer yeni bir formla, yeni ortaklarla ,eğitimde tanıştığım roman dernekleri ile:) Bakalım busefer gene reddecek mi bizi ulusal ajans, eger yaparsa Avrupa Konseyi Gençlik Fonuna başvurucam, inatçıyım bu proje olacak hem ne demişler; Azimli sıçan taşı deler :D bu değil miydi bi aralar?  hayat felsefem sanırım hala öyle...

Devamı gelecek...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder