Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

30 Ocak 2012 Pazartesi

Avrupa Komisyonu sayesinde Capetown'u da gördük ya ..

Şimdiye kadar elimden geldiğince Güney Afrika ve Dubai gözlemlerimi paylaştım sizlerle. Gerçi daha vardır anlatılacaklar ya, gün gelir onlar da yazılır ..
Ama Afrika maceramızın en bomba kısmı CapeTown ziyaretimizdi bence:))
Güney Afrika'ya gideceğimiz belli olduğu andan itibaren Capetown hep ağzındaydı Nilay'ın... Bense ne yalan söyleyeyim ne öncesinde ne de kampta olduğumuz süre boyunca hiç motive olmadım bu konuda. Kamp süresince de hep planlar yapmaktaydı Nilay; kim kim gidilecek , kalıncak yerler, neler yapılacak, para hesaplamaları, uçak bileti araştırmaları, yoksa otobüsle mi gidilse soruları, izin günleri falan hep konuşuldu. Bense her sorduklarında hayır gitmicem dedim  Hem -nedendir bilmiyorum- motive değildim  hem de param yetmez diye düşünüyordum...
Neyse gel zaman git zaman kamptaki işimiz bitti. Herkesler geriye kalan zamanda biryerleri görmenin peşinde planlar yaptı.  Ben de bizim kızların Capetown ziyaretine çok kısa bir süre kala aniden kararımı değiştirdim ve Nilay, Açelya ve Lara'dan oluşan Capetown ekibine katıldım. Tabii sonradan farkediyorum ama hayatımın en doğru kararlarından birini vermişim o an :))
Capetown uçak biletlerimizi aldık, kamptan ağlaşmalar, fotoğraf çekilmeler, vedalaşmalar derken ayrıldık ve Afrika'da kalan son 6 günümüze adım attık.. Aaaa bu arada İtalyanlardan biri Mozambik!e giderken diğer üçü de bizimle Capetown'a geldiler. Uçağımıza bindik ve çok uzun olmayan bir uçuş sonrası Capetown hava alanına indik..- bu arada hava alanındaki tüm bagaj taşıyıcılarında Türk Hava Yolları reklamı vardı, ek  bilgi:)-
4 türk 3 italyan hava alanındayız, paralarımızı bozdurmamız ve sonrasında şehir merkezine gitmemiz  lazım ki şehir merkezi hiç de yakın değil.. Tabii her birimizde devasa bavullar, parça parça çantalar var; 5 günlüğüne gelmedik ki 40 gündür buradayız..
İtiraf ediyorum ki  biraz hazıra konmuş gibi oldum -ama kasıtlı yapılmış değil asla- ;zira Nilay her şeyi biliyordu ; nereye nasıl gidicez, nerde kalıcaz vs... Öğrendik ki, yani Nİlay söyledi ki, istersek halk otobüsleri ile merkeze gidebiliriz ama hesaplayınca o da pahalıya geliyor ve meşakkatli:S yada hava alanında bir dolu özel şirket var peşinde koşuyorlar zati adamın , onlardan araç kiralayabiliriz. Baktık hesapladık 7kişi otobüsle gitsek nekadar tutacak, araç tutsak ne kadar olur kişi başı derken birkaç kişiye fiyat sormaya ve pazarlığa başladık. - Ki bugüne kadar ki pazarlık deneyimlerimi lisans eğitimi diye düşünürsek , Afrika ve Capetown özellikle master dönemimdi diyebilirim:P - Doktora ne zaman kimbilir? 
Neyse sıkı bir pazarlık sonrası makul bir fiyata anlaşarak yedimiz minibüse bindik ve Longstreet'e geldik:) İşte şimdi gerçekten Capetowndayız:D 


Nereden bilebilirim ki , bu şehir 6 günde bitmeyecek ve tekrar dönmek isteyeceğim noktalardan biri olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder