Seyahat Arşivim

Ücretsiz seyahatler. Gezilebilecek ve huzur verici konumlar. Kamp ve Piknik alanları.

Random Posts

LightBlog

Breaking

20 Şubat 2011 Pazar

yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl :)))


Hayatımızdan bir yıl daha eksildi; neler neler olmuş diye bakma fırsatı bulduk facebook un uygulamalarının biri sayesinde , sadece o da değildi hatırlatan kocaman bir takvimim vardı duvarda gün gün yazdığım her şeyi, hakikaten neler olmuş dedim nerelere gidip gelmişim, ne çok şey yaşamışım..., neden mi yazıyorum peki bu yazıyı ? Bilmem yazasın geldi işte , yine bir yazma nöbeti , belki yazınca rahatlarım hali...

uygulamaya göre yıl boyu yazdığın iletileri seçerek yukarıdaki resimde görüldüğü üzere bir araya getiriyorsun; çokça gezdiğim bir yıl olmuş özellikle istanbul'a pek bi gidip gidip gelmişim ..eğitime gitmişim 2 defa forum tiyatro eğitimi aldım sonrasında da karlar yolları kapayınca iremin evinde mahsur kalmıştık, moda'da her aksam kar altındaki yürüyüşler  , evdeki kahve falları ve film seansları...harika zaman geçirmiştik..

Sonra ürocan oldum bende , üreme sağlığı eğitmen eğitimine gitmişim, aaa bir de TOG 'a iş görüşmesine ama olmadı:S olsun en azından her gidişimde mervemi görmüş oldum , bir de 19 ocakta Hrant Dink'in anma töreni.çok soğuktu , kar altında saatlerce beklemiştik, kimbilir belki bu sene yine gidebilirim..

Aaaa Dünya Gençlik Kongresi , yüzlerce insan dünyanın dört bir yanından :) onu ayrı bir yazımda yazmışım ama bitirememişim hala::/

En son Goran Bregovic Konseri ...Benim için çok sevdiğim bu sanatçıyı izlemek süper bir fırsattı:)

Eve gidip gelmelerimi saymıyorum , Tekirdağ yolları rutin seyahatlerim benim ;)

Bir de İspanya gördüm azıcık ucundan kıyısından ; Barcelonaya 3 gün yetmedi tabi ama dedim yine gelirim belki bir gün.. Flamenko izleyemeden döndüm ya gitmiş saymıyorum sanırım kendimi..

Bir de Antep i sonunda görebildim azıcık, mihrim evlendi gittik kurtlarımızı döktük, midelerimize ziyafet çektik  geri geldik..

İzmir'de de bir dolu eğitime katılmışım projeler de yapmışız , kıbrıs şehitlerinde o sıcakta cadde ortasında sırt sırta kitap okuduk,  1 aralıkta yine yürüdük, bir de üstüne bu sene sokak şenliği yaptık bornovada gayet güzeldii:) İzmir 1 aralık çalışmlarımız 3. yılını doldurdu ne mutlu bize! ilk seneden beri de içinde yer aldiğim için gurur duyuyorum kendimle:P

Mezuniyet sonrası İzmir'i bırakamayışım ve iş arama çabalarım, sivil toplumda kariyer yapcam ben, turizm istemiyorum diye inat edip , buldugum turizm iş fırsatlarını da geri çevirmem...İzmir de sivil toplumda iş mi yapılır kardesım bu işi yapcaksan istanbulda yaparsın ancak diyenlere inat, hayırrrrr ben istanbula gitmicemmmm haykırıslarım.. bunu iki istina için bozdum; biri kısa dalga gençlik merkezi iş basvurum diğeri Toplum Gönüllüleri vakfındaki pozisyon ki bu kurumlar da çalışmayı çok istediğim yerler diye..

sonunda noldu? ben iş miş bulamadım , o zaman dedim ki bari yüksek lisans yapayım , başladık işte yapıoz bişeyler , izmirdeyiz hala:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder